vrijdag 12 augustus 2011

Change of plans

Dag Laura,
AFS Argentiniƫ liet weten dat er een vergissing gebeurd was in hun administratie en dat ze ons de verkeerde gastgezininfo voor jou hadden doorgegeven. Mijn excuses voor de verwarring.De familie Garcia Chabrol zal je gastgezin zijn tot 18 januari. Daarna zal je een tweede gastgezin krijgen voor de rest van je AFS-jaar.


Geen broer en vader dus, maar een alleenstaande moeder en een 17jarige zus.
Teleurstellend omdat al je vooruitzichten en verwachtingen plots voor niets zijn geweest. H
et blijft wachten op meer informatie. Een beroep, een straatnaam, wat dan ook..

Nog 6 dagen te gaan.
Als alles goed gaat, want de papieren van AFS Argentiniƫ om mijn visum aan te vragen, zijn nog steeds niet toegekomen. Het wordt bang afwachten tot dinsdag. Twee dagen voor vertrek moeten we naar de ambassade in Brussel toe om de papieren op te halen. Als ze tegen dan nog niet aangekomen zijn, zal ik pas de 15de september het vliegtuig richting Buenos Aires nemen.

Hopen dat de zaken wat beter verlopen als ik er eenmaal toekom

2 opmerkingen:

  1. Voila, heb je profiel gevonden, ingesteld als startpagina voor mijn laptop, dus nu volg ik je altijd, overal eh! :D Stalk-stalk! Veel succes daar! Kus, sven
    X

    BeantwoordenVerwijderen