maandag 8 augustus 2011

10 more days

Al sinds de kerstperiode staat vast dat ik naar het buitenland vertrek en toch begint het pas de laatste dagen echt door te dringen welk avontuur me te wachten staat. Zeker nu mijn gastgezin gekend is.

'Het komende jaar zal je in de hoofdstad van Catamarca verblijven, San Fernando del valle de Catamarca.' Een hele opluchting. Mijn gastgezin zal er uit vier gezinsleden bestaan. Een vader, stiefmoeder, 16jarige dochter en een 18jarige zoon. 

Nu ik dit weet, lijkt er geen ontkomen meer aan. De Visakaart werd besteld, het visum aangevraagd en de weersomstandigheden in ArgentiniĆ« werden gecheckt en gedubbelcheckt. Er werden plannen gemaakt om de volgende dagen nog van iedereen afscheid te kunnen nemen en er werd -tevergeefs- naar de vliegmaatschappij gebeld om klacht in te dienen over de bagage die slechts 20kilo mag wegen.

De komende dagen zal er heen en weer gerend worden met stapels kleren, belachelijke hoeveelheden tandpasta, onafgewerkte to do-lijstjes en zullen de meest onrealistische scenarios aan tafel besproken worden. Nu begint de aftelling. Argentina, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten